loading...
akhbar tecnolozhy9
saqar بازدید : 25 دوشنبه 13 بهمن 1399 نظرات (0)

آیا به راه اندازی VoIP برای ارتقا و یکپارچه سازی سیستم های تلفنی سازمان خویش اندیشیده اید؟

اغلب شرکت هایی که با تماس های داخل سازمانی ، شهری و بین المللی راز و پیشه دارند و حائز سیستم مدیریت مشتریان هستند ، به دلایل مختلفی ترجیح می دهند که برای برخورداری از ارتباطات صوتی مدیریت شده ، از خدمات VoIP استفاده کنند. به دلیل بر پایه شبکه بودن سیستم ویپ ، می توان از همگی گنجایش های شبکه بهره‌گیری کرد و علاوه بر انتقال صوت ، تصویر و داده را نیز رد و بدل کرد. به همین خاطر ، تاسیس VoIP دربرگیرنده امکانات جذاب و مختلف می باشد که مایه پیشباز مدیران شرکتها در بهره مندی از این فناوری شده است.

 

سازمانها با تاسیس VoIP توانا خواهند بود یک مرکز تماس برپایی کنند و با یکپارچه سازی آن با نرم انگیزه ها crm ، بازدهی ارتباطات با مشتریان خود را به طور چشمگیری افزایش دهند. شما مدیران کمپانی ها با بهره مندی از مشاوران و خدمات تخصصی شرکت نصب و تاسیس VoIP فناوران گستر و با پیاده سازی امکاناتی مثل صف تماس ، پاسخگویی اتوماتیک ، صندوق صوتی ، نظرسنجی از مشتریان و ده ها قابلیت سایر خدمات ویپ ، می توانید به صورت چیره دست پیوستگی با مشتریان خود را مدیریت کنید و گامی بلند برای کسب رضایت بیشتر آنها بردارید.

 

با به کارگیری خدمات VoIP فناوران گستر ، با یک تیر چند نشانه خواهید زد و ارتباطاتی زیاد ارزان ، با کیفیت و ایمن را با کارمندان و مشتریان خود تجربه خواهید کرد و با راه اندازی VoIP توانا خواهید بود از هر کجای دنیا ، حتی با گوشی هوشمند خویش نیز به سرویس VoIP دسترسی داشته باشید. . فناوران گستر با اتکا به دانش روز و سیزده سنه پیشینه در عرصه خدمات تاسیس VoIP ، توانسته است در این چند سنه کارنامه ای براق در راه اندازی سیستم های تلفنی تحت شبکه از خویش برجای بگذارد و به عنوان یکی از کمپانی های برتر خدمات VoIP تهران شناخته شود.

 

خدمات VoIP فناوران گستر چه کاربردی دارد؟

بانکها، سازمانها و شرکت هایی کهدارای تعداد مشتریان زیادیهستند و قصد دارند با پیاده سازی یک سیستم روابط عمومی هوشمند بر پایه شبکه در سازمان خود ، کنترل و بازبینی بهتری روی تماس های مشتریان داشته باشند ، با سهم مندی از خدمات راه اندازی VoIP می توانند از قابلیت های زیادی در ارتباطات خویش برخوردار گردند.

کلیه کمپانی ها و نهادهایی کهدارای یک یا چند شعبه گوناگون هستند ، به قصد بهره مندی از قابلیت کنفرانس های تلفنی و برقراری تماس های درونی ، بین شهری و بین المللی پرسنل سازمان خود با یکدیگر ، می توانند از خدمات یک شرکت راه اندازی VoIP خوش نام و با پیشینه  کاربرد کنند و تماس هایی بسیار ارزان قیمت و تحت شبکه از هر نقطه دنیا داشته باشند.

 

بیمارستانها ، درمانگاه ها و کلینیک هابه انگیزه اینکه روزانه تعداد قابل توجهی از بیماران برای ویزیت دریافت با آنها تماس می گیرند ، نیازمند برخورداری از یک سیستم نوبت دهی هوشمند و متناسب با ظرفیت های خویش هستند. تاسیس VoIP برای مراکز درمانی ، یک راه حل زیاد ایده آل برای افزایش بازدهی خدمات درمانی این مراکز می باشد.

 

خدمات تاسیس VoIP فناوران گستر چه ویژگی هایی دارد؟

 بررسی نیازهای مشتری :خدمات VoIP فناوران گستر بر پایه نیازهای سازمان ارائه می شود و پیش از انعقاد قرارداد نصب و حمایت ویپ ، اهداف سازمان از طریق اندازی VoIP می بایست باره موشکافی قرار بگیرد و با پروا به این اهداف ، بهترین محصولات و خدمات راه اندازی VoIP متناسب با نیازهای سازمان ارائه شود تا بهترین نتیجه و بازدهی را برای کمپانی به همراه داشته باشد. درخواست مشتری برای نصب ویپ برای فناوران گستر زیاد مهم می باشد و به مشتری تضمین دیتا می شود که کلبه نیازهای سازمان در تاسیس سیستم voip ، با بالاترین کیفیت خدماتی انجام پذیرد.

آنالیز زیرساخت ها و ارائه راهکار :یکی از ویژگی های خدمات VoIP فناوران گستر ، اهمیت اخص به زیرساخت های شبکه سازمان می باشد. کارشناسان فناوران گستر با بازدید از تجهیزات بکار رفته در شبکه سازمان و آنالیز زیرساخت ها در طراحی شبکه سازمان ، بهترین راهکارهای منطقی منطبق بر علم روز برای راه اندازی VoIP را در قالب مستندات و گزارش ها فنی مفصل به مدیران سازمان تقدیم می کنند. گنجایش شبکه و قابل توسعه بودن آن ، گرد از مهمترین مواردی است که قبل از نصب VOIP در کرج  انعقاد پیمان نامه نصب و راه اندازی VoIP ، باره پروا اخص کارشناسان فناوران گستر قرار می گیرد.

 تاسیس و ارائه گزارش :خدمات راه اندازی VoIP بر پایه ظرفیت شبکه سازمان و با پروا به مایحتاج و درخواست مشتری سپریدن گرفته می شود و همگی امور مربوط به راه اندازی VoIP سرور ، با دقت بالا و پیگیری های منظم مدیران فناوران گستر و موافقت کارفرما اجرا می شود. با پروا به اینکه راه اندازی سیستم voip در سازمان ، می بایست کاملا منطبق با نیازهای پرسنل و مدیران باشد ؛ لذا بهترین تجهیزات و سرویس های نرم افزاری مطابق با نیازهای سازمان ، نصب و راه اندازی می شود و مستندات تحویل پروژه پیاده سازی سیستم ویپ به کارفرما گزارش دیتا می شود.

 پشتیبانی و آموزش :شرکت راه اندازی VoIP فناوران گستر با رویکردی مشتری مدارانه و به قصد پیشگیری از بروز اختلالات ، سیستم ویپ سازمان را در فواصل زمانی منظم بررسی می کند لغایت دشواری ها فنی و امنیتی سریعا شناسایی شوند. پشتیبانی ویپ فناوران گستر بدست کارشناسان باتجربه و با بالاترین دقت انجام می گیرد و گزارشات هر اقدام فنی به قصد بهینه سازی سیستم VoIP ، بی درنگ به سازمان ارائه می شود و به آگاهی مدیران می رسد. پس از برپایی و راه اندازی VoIP سیسکو در سازمان ، شیوه استفاده از  دستگاه ویپ و سرویس های نرم افزاری سیستم ویپ ، به مدیران و کارمندان سازمان آموزش دیتا می شود. کارشناسان فناوران گستر در هر مرحله از سپریدن پروژه راه اندازی سیستم تلفن VoIP ، با آغوش مفتوح آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما مدیران ارجمند هستند.

 نظرسنجی مشتری :کلیه کار و جنبش های کارشناسان و متخصصان برای تاسیس VoIP در سازمان شما ، تحت وارسی و کنترل ستاد مراقبت از مشتریان فناوران گستر می باشد لغایت کلیه مفاد پیمان نامه خدمات VoIP انجام شود و چیزی از قلم نماند!رضایت مندی کارفرما برای فناوران گستر بسیار مهم می باشد و در هر مرحله از پروژه راه اندازی VoIP ، یکتا مراقبت از مشتریان فناوران گستر به هدف افزایش رضایتمندی مشتری و ارتقای کیفی خدمات خود ،  از راه ارائه فرم نظرسنجی به مدیر سازمان ، میزان رضایتمندی ایشان را به مدیران فناوران گستر اعلام می کند.

 

بعد از سفارش تاسیس VoIP فناوران گستر چه اتفاقی می افتد؟

پس از ثبت درخواست تماس در وبسایت و تکمیل فرم مربوطه ، کارمند روابط عمومی فناوران گستر برای تعیین زمان پیمان ملاقات و اعزام کارشناسان ، با رئیس دفتر کاری شما تماس می گیرد الی جلسه ای بین مدیران سازمان و متخصصان فناوران گستر برگزار شود. در این جلسه ، مایحتاج و اهداف سازمان از طریق اندازی VoIP ، باره بحث و تجزیه و تحلیل کارشناسان فناوران گستر پیمان می گیرد الی راهکاری ایده آل برای ارائه خدمات VoIP متناسب با نیازهای مدیران و پرسنلسازمان تعیین شود. قبل از راه اندازی VoIP ، چگونگی کلی شبکه ، ساز و برگ سخت افزاری و کامپیوترهای شبکه باره موشکافی دقیق پیمان می گیرد و بسترهای شبکه سازمان برای راه اندازی ویپ مورد بررسی کارشناسان فناوران گستر پیمان می گیرد. با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های شبکه سازمان ، توصیه خریداری دستگاه ویپ و سایر محصولات در قالب گزارشات تامین ساز و برگ به مدیران ارائه می شود.

پس از نصب ویپ و برپایی آن در سازمان ، پشتیبانی ویپ بدست کارشناسان فناوران گستر پیش درآمد می شود. پس از خرید و راه اندازی VoIP، فناوران گستر از طریق بازدیدهای منظم ، آزمایش های مقطعی و تعمیر خرابی ها ، نگهداری و مراقب از ساز و برگ و سرویس های نرم افزاری سیستم VoIP سازمان را در پروانه کاری خویش پیمان می دهد. خدمات VoIP فناوران گستر محدود به نصب و تاسیس آن نمی شود! پس از انجام و تحویل پروژه راه اندازی سیستم تلفن VoIP ، از طریق برگزاری جلسات آموزشی در سازمان ، روش و طرز استفاده کاربردی از مرکز تلفن voip و سایر امکانات درخواستی سیستم ویپ از جانب کارفرما ، به مدیران و پرسنل تعلیم داده خواهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 177
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 371
  • بازدید سال : 2,879
  • بازدید کلی : 16,803